Zoals je wellicht mee hebt gekregen ben ik begin dit voorjaar door Google uitgenodigd om te komen praten over burn-out. Nou is een uitnodiging altijd leuk en zeker als het bedrijf Google heet, maar als het dan blijkt dat het om Google HQ in Silicon Valley gaat, dan maakt je hart een vreugdesprongetje!
Na wat heen en weer e-mailen was dan afgelopen augustus het moment daar! Zo zenuwachtig als ik maar kon zijn hop hop hop op naar Amerika.
Ik zal op een later moment wat verder ingaan over mijn mooie ervaring daar en wat ik er geleerd heb. Zeker ook wat ik kan gebruiken voor Bye Bye Burnout! Maar, en dat is niet geheel onbelangrijk: ik ben de enige die was uitgenodigd en dat allemaal omdat ik een goed online profiel heb en veel beteken in de burn-out wereld. Ze zagen op mijn LinkedIn wat ik allemaal doe in diezelfde wereld en met name hoe ik tegen het herstel van een burn-out aankijk. Dit viel op bij de Amerikaanse data giganten!
Veel journalisten zijn hierboven op gesprongen op mijn persbericht dat ik daar was uitgenodigd en de terugkerende vraag is iedere keer: Is dit een droom die is uitgekomen voor je? En het gekke antwoord is iedere keer weer dat dit geen droom was. Het was absoluut geweldig en ik had het voor geen goud willen missen. Ik voel me ook absoluut bevoorrecht dat juist ik ben uitgenodigd, maar ik weet ook dat ik het al goed deed en doe met Bye Bye Burnout. Ik leidt dit bedrijf met zoveel passie en hartstocht en de resultaten van ons 100-dagen traject zijn zo goed, dat ieder compliment ontzettend waardevol is, maar mijn grote droom die leef ik momenteel al. Mijn droom heet Bye Bye Burnout en die droom daar zit ik middenin en ik ben nog lang niet uitgedroomt!
Onlangs heeft o.a. RTL Z mij geïnterviewd hierover en ik wou dit artikel je niet ontnemen. Het was een leuk gesprek en een mooi stuk geworden:
Nadat RTL Z mij heeft geïnterviewd kwamen Sprout, de Ondernemer, het AD, Nieuws.nl en nog veel meer media ook al snel om de hoek kijken. Inmiddels zit ik middenin de interviews en kom ik continu online met mooie artikelen. Het voelt een beetje alsof ik nu het populairste meisje van de klas ben, een absoluut nieuwe ervaring. De media aandacht komt Bye Bye Burnout absoluut goed uit want ik heb zojuist een uitbreiding van het coach team gerealiseerd en zit ik middenin de onderhandelingen met een grote uitgeverij voor het allereerste Bye Bye Burnout boek. Uiteraard voor de doelgroep MKB en kennisorganisaties! Mooie tijden dus, maar laten we niet vergeten wat het belangrijkste is: werkgevers en werknemers helpen op een goede en adequate manier om burn-out op te lossen op de werkvloer!
In de volgende nieuwsbrief zal ik wat dieper ingaan op mijn ervaring bij Google en de overige geweldige ontwikkelingen delen.